Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Na vašem soukromí nám záleží

Tyto webové stránky používají základní funkční cookie k zajištění svého správného fungování a sledovací cookie k pochopení toho, jak se stránkami pracujete. Kliknutím na tlačítko „Povolit vše“ souhlasíte s používáním cookies.

Podrobnější informace o tom, jak cookies zpracováváme, naleznete v našich Podmínkách ochrany osobních údajů.

Líheň myšlenek rozkryje marketink 

02.10.2024

Novinář Martin Trdla slibuje, že rozmluví ve své talkshow i rybu. Pozvání na sobotu 19. října od 18 hodin přijala odbornice na online marketing a marketing značky Jitka Burešová z Technické univerzity v Liberci. Studenty například učí, jak správně vytvořit značku, která bude prodávat produkt. Na druhou stranu poukazuje na možná rizika marketingu a jeho schopnost zásadně ovlivňovat nejen nákupní chování zákazníků, ale i jejich ochotu být součástí konzumního způsobu života, což s sebou nese řadu celospolečenských a ekologických problémů. Ale, jak modří už vědí, nebude řeč jen o tomto tématu.

Rodačka z Liberce Jitka Burešová nejprve podlehla kouzlu umění a vystudovala Střední uměleckoprůmyslovou školu v Jablonci nad Nisou. Osud ji ale zavál do jiných vod a v současnosti je odbornou asistentkou na katedře marketingu a obchodu na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci. Její celoživotní vášní je tanec, kterému se úspěšně věnovala i v době svého doktorského studia na univerzitě. Od roku 2019, kdy obhájila disertační práci s názvem Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku, se, ale už naplno pustila do práce na akademické půdě.  Od té doby se aktivně věnuje výuce a publikační činnosti na témata online marketingu a marketingu značky.  Uvědomuje si, že marketing má na veřejnost značný vliv, a může se dostávat na pomezí etičnosti. Z tohoto důvodu se svým týmem napsala knížku o vlivu online marketingu na děti a připravila edukační materiály do základních škol. V minulém roce se s touto problematikou dostala do finále celonárodní soutěže Český Vševěd. Zde ji nadchla možnost přinášet vědecké poznatky široké veřejnosti srozumitelnou formou. Jitka je životní optimistkou a věří, že každá životní zkouška je výzvou, která člověka posune dál.

 

Na výpis

Napište nám

Haus der Deutsh – Tschechischen Verständigung o. p. s. Československé armády 24 46605 Jablonec nad Nisou – Rýnovice Tschechische Republik

info@laurin.cz

Petra Laurin

+420 732 551 425

Kontaktní formulář

Odesláním kontaktního formuláře souhlaím se zpracováním osobních údajů.